Маркетинг және рекрутинг басқармасы

Студенттер мен магистранттар контингентінің сапалы қалыптасуын қамтамасыз ету, кәсіби бағдар беру жұмысының тиімділігін арттыру мақсатында ректораттың бастамасымен маркетинг және кәсіби бағдарлау жұмысы бөлімі құрылды. Бөлім студенттер контингентін қалыптастыру және университетке түсу үшін талапкерлерді дайындау үшін ұйымдастырушылық, әдістемелік және жарнамалық-ақпараттық қамтамасыз етуді жүзеге асырады.

 

Бөлімнің негізгі міндеттері болып табылады:

  1. Магистратурада және докторантурада оқуды жалғастырғысы келетін талапкерлерді бакалавриаттың бірінші курсына қабылдау;
  2. Білім беру қызметтері нарығын зерделеу бойынша маркетингтік зерттеулер жүргізу;
  3. УДН имиджін ілгерілету мақсатында университет өткізетін барлық іс- шараларды жарнамалық өнімдермен қамтамасыз ету және дайындау;
  4. ЖОО-да инженерлік-техникалық мамандықтар алу мүмкіндігі туралы ақпараттандыру бойынша университет ПОҚ-ның ЖОО-ға дейінгі орта және орта-арнайы оқу орындарының түлектерімен жеке жұмысын ұйымдастыру;
  5. Мектеп және колледж түлектерін ҰБТ және ТКТ тапсыруға дайындау;
  6. Екінші жоғары білімге, магистратураға және докторантураға тарту мақсатында “корпоративтік университеттің” құрамына кіретін өнеркәсіптік кәсіпорындардың қызметкерлерімен кәсіптік бағдарлау жұмысын жүргізу;
  7. ҰБТ және ТКТ шығарылатын пәндер бойынша Шымкент қаласы және Түркістан облысы мектептерінің 11 сынып оқушылары арасында жыл сайынғы интернет олимпиадасын өткізу;
  8. Мектеп және колледж түлектері үшін “Ашық есіктер күнін”, университет бойынша экскурсияларды, online-кездесулер мен конференцияларды өткізу, жыл сайынғы кәсіби бағдарлы көрмелерге қатысу.

 

Маркетинг және кәсіптік бағдарлау бөлімінің жүйелі және жүйелі жұмысының арқасында “Жас Отан” жастар ұйымының ПОҚ мен мүшелерінің көшпелі топтарын ұйымдастырған және жүзеге асырған университет 2018 жылы мобильді топтардың құрамында бірінші курсқа 1400 адамды жинады.

Top